Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under augusti 2023

Av sandra lindskog - 30 augusti 2023 18:12

Har bakat Gaffelkakor idag till mitt kalas nästa vecka .....

Av sandra lindskog - 29 augusti 2023 18:10

Hej på er alla hur är det med er?med mig är det okej tror jag lite trött men annars är det bra ,idag har jag varit till Röda korset och Lidl en sväng på Röda korset hittade jag en prydnads katt som sitter ihop med en gullig hund,två ljuslyktor och en tjockare tröja perfekt till höstens kyligare dagar och på Lidl blev det lite glass mm.
Sen så har jag bara tagit det lugnt och suttit ute på balkongen en sväng med mina pälsklingar <3 <3 imorgon ska jag tvätta och diska rent katternas skålar eller om jag gör det idag men vi får se vad jag orkar ,på Torsdag ska jag till Nygården och på Fredag åker jag hem till Mamma och Pappa är dop på Lördag för min minsta lillebrors dotter kommer bli så fint har inte riktigt bestämt vad jag ska ha på mig än men det står mellan två stycken är så svårt att välja men det blir nog bra .
Nästa vecka ska jag chipa mina katter <3 <3 hoppas det går bra dom ska få massa godis efteråt eller blötmat som dom älskar ,nu ska jag cykla en sväng och sen ta en varm duch och mysa ner mig i soffan med mina sötnosar <3 <3 och kolla på Dr Quinn och något annat men vet inte vad än så vi får se vad det blir,med foten är det så där har ont till och från så det går mycket upp och ner men har fotstöd som jag har börjat använda nu igen får se när det blir operation dom sa i höst så får hoppas det vill få det överstökat men får som sagt se när det blir av är lite nervös men får tänka positivt att det blir den förhoppningsvis sista operation.
Ni får ha det så bra som ni kan så hörs vi vid tillfälle.....

Av sandra lindskog - 29 augusti 2023 17:48
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av sandra lindskog - 26 augusti 2023 21:51

Hej på er den här helgen är jag djurvakt åt deras katter och höns när dom är borta över helgen hittils har det gått bra men konstigt att inte ha dom här så är lite ovant ,idag har det regnat jätte mycket så har myst inne med Skärgårdsdoktorn och deras ena katt han har sovit på mig mycket idag och det är så mysigt.
Har varit ute mellan skurarna också och plockat äpplen mm sen så har jag ritat lite och skrivit matlista för nästa vecka är svårt att komma på mat men tillslut så går det ,imorgon ska jag diska och städa och plocka lite och kolla på Skärgårdsdoktorn och mysa med djuren innan jag åker hem.
Har haft det bra här men jag längtar hem också precis så som det ska vara, nu ska jag kolla runt lite på Instagram och Facebook mm innan jag ska sova.
God natt och sov så gott.....

Av sandra lindskog - 26 augusti 2023 21:41
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av sandra lindskog - 25 augusti 2023 21:43
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2023 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards