Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under oktober 2023

Av sandra lindskog - 23 oktober 2023 16:59

Av sandra lindskog - 16 oktober 2023 21:04

Hur gulligt är inte det här måste köpa det till jul ,perfekt för alla djur älskare <3 <3

Av sandra lindskog - 16 oktober 2023 20:57

Hej på er alla hoppas det är bra med er med mig är det bra börjar bli less på gipset men får tänka att om jag slipper smärtan då är det värt det till 210 prosent ,så får göra det bästa av det.
Idag har jag städat det jag kan göra och imorgon kommer Mamma en sväng och sen åker jag till dom över dagen sen på Onsdag får jag besök och på Torsdag Nygården och på Fredag samtal, sen åker jag till Mamma och Pappa nån dag i helgen fullt upp med andra ord .
Nu sitter jag i soffan och kollar på när Sverige spelar fotboll och myser med Nisse och Max <3 <3 sen blir det att krypa ner i sängen och kolla igenom Facebook och Instagram och kolla på en serie hoppas katterna vill sova hos mig det är det mysigaste jag vet att ha dom sovandes i sängen <3 <3 .
Med foten går det bra har inte ont men kanske lite ibland är så glad att foten ser bra ut och att det inte har kommit några komplikationer,nej nu ska jag fortsätta kolla på fotbollen ni får ha det så bra så hörs vi när jag får tid .

God Natt och sov så gott .....

Av sandra lindskog - 13 oktober 2023 15:57

Myser med katterna <3 <3 och kollar på en jul film som heter The Picture of Christmas den var jätte bra och den finns på tv 4 play (c more).
Ni får ha en trevlig helg så hörs vi när jag får tid .....

Av sandra lindskog - 10 oktober 2023 19:10

Hej på er alla hoppas det är bra med er med mig är det bra tror jag,imorgon ska jag på återbesök till Gävle och ta bort stygnen och byta gips jag hoppas att allt ser bra ut och att det inte är några komplikationer.
Kommer nog gå bra och efteråt så blir det lunch på Ikea och sen ska vi gå runt där en sväng funderar på att göra den där svamp lampan som är så populär just nu vi får se hur jag gör,ska kanske på Lager 157 med såg några byxor som är utsvängda som jag kan ha nu med gips såg även en kjol och en stickad tröja .
Vi får se vad som hinns med men det viktigaste är återbesöket ,nu har jag varit och hämtat medicin och nu är Mamma och Pappa så snälla och handlar lite till mig imorgon när jag kommer hem blir det mys med katterna <3 <3 och kolla på tv å bara ta det lugnt.
Ni får ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi när jag får tid,stor kram till er alla .....

PS. Kom ihåg att du är värdefull precis så som du är och du duger precis så som du är.....

God Natt och sov så gott.

Av sandra lindskog - 9 oktober 2023 15:51

Nu när jag är opererad så kollar jag mycket på film och serier och den här filmen var jätte bra men lite läskig rekommenderar den till er alla.
Den finns på Netflix.....

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2023 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards