Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under november 2011

Av sandra lindskog - 27 november 2011 03:02

Sitter och väntar på att en av mina systrar ska komma och sova hos mig,får se när hon dyker upp.

Lyssnar på musik och ska snart kolla efter att äta något och direkt när hon kommer blir det att sova,

Nisse är jätte jobbig han springer runt runt i hela lägenheten,och jag har advents fixat här hemma och

han tar ner glitret hela tiden,går iväg med det i munnen,han är tokig my darling   ,men

jag älskar honom lika mycket ändå.

Av sandra lindskog - 27 november 2011 02:53

 




Ett STORT grattis till min lillasyster som fyller 11 år idag  

Av sandra lindskog - 27 november 2011 02:50

 



När första ljuset brinner

står julens dörr på glänt

och alla människor glädjas

att fira få advent

Av sandra lindskog - 24 november 2011 15:42

Ja idag började min dag tidigt,var till Hc sen blev det hem och vila lite men fick inte göra det för Nisse:  ),så då kollade jag på tv istället sen så har jag inte gjort så mycke mera.Har städat mina garderober och det var behövligt.

Snart ska jag åka till Sandra och dom,ska vara där ikväll,mysigt med andra ord,hoppas på att få pengar imorgon,men

Soc är jämt seg så kan inte förvänta mig det.


Nog om det,nu ska jag fortsätta lyssna på Rix och kolla runt lite innan jag ska iväg.

Av sandra lindskog - 23 november 2011 13:28

Ja igår hade jag en trevlig kväl hos Sandra och dom,mindre roligt var det när jag skulle cykla hem,

det var så halt att jag ramlade med cykeln och slog i pannan,knäna och handen i asfalten,så idag gör det ont och jag har blåmärken.

Tycker dom borde sanda.






älskar låtarna

Av sandra lindskog - 20 november 2011 23:21

Av sandra lindskog - 20 november 2011 23:09

Ja idag har jag inte gjort så mycket,har presis bakat chokladbollar och myst med Nisse och kollat på 

tv.Imorgon har jag fullt upp.

Nu ska jag fylla i papper så att jag får pengar och sedan kolla runt lite innan

sängen väntar.



Måndag - prata på Heden,lämna papper till Soc,piknik,tvätta,städa


Tisdag - Hc,åka till Sandra och dom och kolla på

maraton av "Desperata Hemafruar"


Onsdag - inget planerat


Torsdag - åka till Sandra och dom kanske


Fredag - Hc,handla lite


Lördag - åka till Sandra och dom kanske


Söndag - fira min syster som fyller 11 år 




Har säkert glömt något.Nu säger jag och Nisse GODNATT!

Av sandra lindskog - 17 november 2011 21:56

       





Funderar på att köpa från Lindex lite senare

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

-

-


Skapa flashcards