Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 4 juli 2012

Av sandra lindskog - 4 juli 2012 23:26

Ja idag har jag varit ute på Lågnäs och fikat med syrran sen blev det en sväng på stan.Har badat idag

med och skönt var det,var ut med Nisse   en sväng med och vi träffade 2 gamla tanter som

ville hälsa på honom.Dom tyckte att han var så söt.....


Nu så ska jag ta och fixa lite och sedan så ska jag ta med mig min darling och sova,hoppas jag får sova,är någon som flyttat in och dom håller på att borra i väggarna tidigt på morgonen så jag vaknar tidigt kan inte

somna om.Om dom håller på så en morgon till så går jag och skäller ut dom,dom tar ingen hänsyn till dom

andrs som också bor här blir så arg.






(fin låt)

 

 

 

 

GodNatt!

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards