Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 13 september 2017

Av sandra lindskog - 13 september 2017 23:12

Mina trötta pälsklingar,kärleken till dom här två går inte att beskriva i ord <3 <3

Av sandra lindskog - 13 september 2017 20:23

Ja som rubriken lyder så har min dag varit upp och ner hela dagen , har inte sovit så bra i natt och det slutade med att jag
är mera trött idag och allt går bara fel känns det som.
Har sådana dagar ibland men efter regn kommer alltid solsken ......
Annars så här jag bara tagit det lugnt å vilat lite och nu väntar jag på att klockan ska
bli 21.00 då jag ska kolla på
"Dessert Mästarna" och sen "Unga Mammor " sen och äta choklad å mysa med
mina underbara pälsbollar <3 <3 som jag älskar så mycket .
Imorgon ska jag iväg på en sak och sen blir det pyamas mys hela dagen och
kolla på någon bra film kanske ,har ni några film tipps ?
Har rensat avloppet idag och det var inte roligt men det måste göras annars kan jag inte båda.
Nej nu ska jag ta å se vad mina katter håller på med <3 <3

God Natt bloggen KRAM

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2017 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards