Amore Vincit Omnia

Direktlänk till inlägg 7 februari 2010

sumering

Av sandra lindskog - 7 februari 2010 15:04

Ola"unstoppable"

Vet inte vad jag ska säga om den låten,den skulle inte ha gått till globen,är en låt som passar tonåringar tycker jag men den går vell att lyssna på.

Jenny Silver"a place to stay"

Kan bara säga att det är den dåligaste låt som jag hört.

Linda Pritchard"you"re making me hot-hot-hot

Superbra låt,älskar henne,kläderna får ett stort +,tror den låten skulle kunna gå bra i Eurovision song contest,men så blev det inte.

Pain of Salvation"road salt"

Man väntar på att få höra fart i låten,men han som sjunger har en grymt bra röst.

Anders Ekborg"the savivur"

Är en bra låt,det är liksom lite musikalkännsla i den låten som låter bra.

Jessica Andersson"I did It for love

Älskar deeeeeen låten,den skulle ha kommit till globen istälet för andra chansen,klänningen är jättefin.

Frispråkarn"singel"

dåååålig låt

Salem al fakir"keep on walking"

skulle inte ha gåt vidare,var sådär

 

 
 
Ingen bild

dåligaste

10 februari 2010 08:03

du kan va dåligast, det heter sämsta.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra lindskog - 1 november 2023 00:10


Av sandra lindskog - 23 oktober 2023 16:59


;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards