Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av sandra lindskog - 24 oktober 2010 21:23

Har nyss kollat klart på Ensam mamma söker och nu sitter jag här med Nisse sovandes i knät,gud vad jag älskar Nisse<3,funderar på om jag ska kolla på någon bra film,har inte riktigt bestämt hur det blir men det är sådant som visar sig


GodNatt


  

Älskar bilden:  )

Av sandra lindskog - 24 oktober 2010 16:58

Har precis duchat och drukit varm saft...,snart ska jag blåsa och platta håret och efter det blir det mys med Nisse<3,Senare ikväll blir det att kolla på Resturang i vårat vardagsrum och Ensam mamma söker.

Imorgon blir det att åka in till stan och kolla lite,får se om jag har fått pengar eller inte,om jag

fått det blir det att köpa avfärgning till håret och hårfärg(avslöjar inte villken färg det blir)förens jag har färgat:  ),så ni får hålla utkik.


Nu blir det att fixa håret,see you later aligater...

Av sandra lindskog - 24 oktober 2010 11:39

     


Funderar om jag ska se denna film,har sett den för också och den är sååååå jävla bra,senare idag blir det att ta det lugnt och inte göra så mycket,sånna dagar kan vara bra

dom med. 

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards