Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av sandra lindskog - 16 oktober 2011 20:49

Min och Nisses helg har varit ganska bra,bara lite iriterad och ont i magen.Det är konstigt för jag ska få mensen om 1 vecka ungefär.

Var hos mina föräldrar och Nisse följde med han också,var på stan med syrran och hon bjöd på

fika,det tackar jag för,sen åt vi god mat på både Fredag och Lördag,sen blev det ett besök hos Mormor och Harry och fick jätte gott fika(tack så mycket).....

Nisse smet ut igår men kom tillbaks senare på kvällen,blir orolig när han gör så,var till Frassws grav med,blandade kännslor och tårarna ran dom med.


Ikväll har jag varit hos Sandra och dom och hälsat på och spelat Bingolotto men vi vann inget

som vanligt,har inte tur på något nu för tiden.

Snart så ska jag hoppa in i duchen,välja kläder tills imorgon,städa hela lägenheten,kolla på Sjukuset och Sherdil och mysa ner mig i soffan mwd my darling.




GodNatt

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards