Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under april 2012

Av sandra lindskog - 1 april 2012 23:48

Ja idag är det 1 April,helgen spenderades i Rengsjö kom hem vid halv 3 tiden sen har jag fixat och donat här hemma och när jag var i Rengsjö så smet Nisse ut på kvällen kunde nästan inte sova var så orolig över honom,att han skulle bli överkörd mm.

Men på morgonen var han inne och Pappa berättade att han hade hoppat på dörren och ville in mitt i natten.Tok Nisse   min.

Imorgon blir det en sväng på Apoteket sen Biblioteket och en snabbis på stan,sen ringa Hc och boka om tid och ringa Trygga hansa måste jag också göra.Sen får vi se vad dagen har att erbjuda blir iallafall att kolla på "Familjen Anorlunda" och lite annat.


Nej nu ska jag ta Nisse och krypa ner i min varma säng,GodNatt på er alla!



 


 


LOVE  

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

-

-


Skapa flashcards