Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 11 juni 2012

Av sandra lindskog - 11 juni 2012 23:45

Ja det har inte blivit så mycket med uppdateringar och det ber jag om ursäkt för,

men det ska bli ändring på det.


I dag har jag varit till Heden och det gick jätte bra,sen blev det en sväng på stan och en fika med syrran.

Har kollat på "Teen Mom 2"och "16 and pregnent"och badat med tända ljus och ätit

vattenmelon och jordgubbar(mums),har varit ute med min darling och myst med honom och sen blev

det en cykeltur och plocka blommor och fottat lite mm.


Ska ta och äta lite kex och dricka en mugg te och lyssna på lite musik innan jag ska sova.....



I morgon så ska jag uträtta lite ärenden,ska först till Apoteket sen köpa glass och sen på Lidel och handla lite

behövande saker och sen blir det att hämta ut paketet från Nelly med mina klänningar(bilder kommer på dom sen),Och

efter det blir det lite mys med min darling och sen cykla till Sandra och vara där en stund.






GodNatt!


Av sandra lindskog - 11 juni 2012 23:43

 


GUD VAD JAG ÄLSKAR DIG,DU ÄR MIN SOL I LIVET!

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards