Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av sandra lindskog - 28 oktober 2012 13:24




Ska snart gå på den här filmen med Sandra och Dominic,kommer bli jätte mysigt!

Av sandra lindskog - 28 oktober 2012 00:16

 


Har nageltrång på högra stortån,hoppas det går över vill inte operera igen,den smärtan går inte att

beskriva så hoppas jag slipper.Har opererat båda mina stortåar och det gör så ont

men ska dränka den i alsolsprit och hoppas det går över får se om det går att sova inatt.

Av sandra lindskog - 28 oktober 2012 00:06

Ja idag så har jag varit på stan en sväng sen hem och vila med Nisse och sen kollat på tv och bara tagit det lugnt.

Sen har jag varit ute och gott och det var jätte kallt,tur att jag hade täckbyxor.

Har kollat på "Så mycke bättre"och åtit godis och haft mysigt,Lördagsmys med andra ord.


I morgon ska jag ta sovmorgon och sen ska jag gå med Sandra och Dominic på bio"Tingeling och vingarnas hemmlighet"i 3 D

sen får vi se vad kvällen har att erbjuda,tror det är en Beck film men är inte säker.

Ska iallafal mysa med min tok Nisse,han är rolig han blev väckt utav att han hoppar över mitt ansikte så får tasen i kinden

och gud vad rädd jag blev kan jag säga.


Nu så ska jag ta och plocka lite och sedan sova,måste komma ihåg att ställa tillbaka klockan 1 tim med.


GodNatt

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

-

-


Skapa flashcards