Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av sandra lindskog - 17 februari 2012 22:33

Nu har jag och Nisse tagit helg,var iväg till Hc idag och sedan blev det storhandling var behövande så nu är både frysen,kylskåpet och skaferiet propfullt(skönt).Helgen spenderas bara hemma med Nisse,får se om Leon kommer på Söndag

men det är sådant som visar sig.

Ska packa lite i helgen och leta efter min extranyckel som jag inte vet var den är men kommer ihåg att jag låser upp dörren med den och lägger den någonstans i lägenheten men kommer inte ihåg vart är så förbannad har inte råd att betala för ett nytt lås,får HOPPAS att jag hittar den.


Nisse och jag har haft lite Fredagsmys med "The Woise Sverige"och "Wild Kids" och lite gott,myskväll med andra ord,men det är inte så mysigt i lägenheten eftersom att det är kartånger nästan överallt och stökigt som ...............,ska snart kolla på någon film eller serie och sedan sova.Blir sovmorgon imorgon sen får vi se vad dagen har att erbjuda,men på kvällen är det

iallafall "Melodifestivalen".



GodNatt!


 


LOVE  

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards