Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 17 mars 2012

Av sandra lindskog - 17 mars 2012 22:54

Dom finaste sakerna i livet kan man inte se eller ta på dom finns i ditt hjärta



Av sandra lindskog - 17 mars 2012 22:49


(så otroligt fin låt)

Av sandra lindskog - 17 mars 2012 22:28

ÄNTLIGEN har jag nytapetserat i lägenheten,är så jätte nöjd med valet utav tapeterna.Bilder kommer så fört allt är klart är bara lite tavlor,hyllor och tavel lister och gardiner som ska upp mm.

Min lilla darling mår jätte bra   och det är så skönt att veta,gud vad jag ÄLSKAR Nisse.Har pyslat och donat nästan hela dagen och nu kan jag och Nisse äntligen bo här igen,området är fint och ganska lugnt.Nu har vi nyss myst med levande ljus och kollat på "Gladiatorerna"och jag har ätit chokladmuffins med varma hallon(mumsigt).Lördagsmys med andra ord.


Funderar på att börja med boxning,eller iallafall köpa en boxningssäck som jag kan slå och sparka på när jag känner att

jag behöver.


Har fullt upp den kommande veckan:



Måndag-Heden,dollar och lyan+handling av mat


Tisdag-erixhjälpen,rusta


Onsdag-tvätta,hc


Torsdag-stan+biblioteket


Fredag-Leon   kommer


Lördag-inflyttningsfest


Söndag-inget planerat


Fullt upp med andra ord,kommer bli stressigt men.Nu ska jag ta och krypa ner i en renbäddad skön säng

och mysa med Nisse.


GodNatt på er alla!





 


Nytagen bild på my darling  

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards