Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 21 december 2015

Av sandra lindskog - 21 december 2015 08:25

Av sandra lindskog - 21 december 2015 07:49


Stjärnorna faller natten nu himlarna sänker sig ner över jorden å när stjärnans bloss tänder sitt ljus hos oss brinner en låga klar i hela norden
julen är här å lyser frid på jorden glädjen är stor i ett barns klara ögon bor den
julen är här i våra mörka länder kom låt oss ta varandras händer när julen är här

Av sandra lindskog - 21 december 2015 07:43

Ja som rubriken lyder så är jag redan vaken har varit det sedan kl.05.00 kan inte somna om det går bara inte.Ska upp vid 08.30 ska äta frukost då och sen så ska jag på Lidl och köpa en vinterjacka och en sak åt Mamma sen ska jag cykla till spelbutiken och hämta ut paketet från HM med julklappar mm.
Sen hem och sova lite och efter det blir det att storhandla mat och handla dom julklappar som jag har kvar och lite andra grejer.Å ikväll så har jag tvättstugan mellan 19.00 - 21.00 så har fullt upp idag å måste komma ihåg att köpa bingolotter också till dan före julafton.
Dan före julafton spenderar jag i Rengsjö och julafton med och i Glösbo sen dan efter hos mamma och pappa å mina syskon mf.
Har börjat få ont i min högra fot var för någon dag sedan då hade jag varit ute en sväng och när jag kommer in så bara hugger det till och gör jätte ont å sen gjorde det ont en bra stund , har fått så några gånger dom senaste dagarna.
Inte roligt när det blir så vill göra operationen snart för jag klarar inte av att ha så här ont länge till det tar på krafterna.
Nisse och Max mår hur bra som helst mina gos katter. Nisse ligger bredvid min huvudkudde och sover och Max ligger vid fötterna och sover han med .det finns inga ord som kan beskriva min kärlek till dom två mina underbara pälsbollar <3 <3.
Nej nu ska jag försöka sova lite innan allt börjar ,ni får ha en jätte bra dag mina bloggläsare KRAM

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2015 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards