Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 1 september 2015

Av sandra lindskog - 1 september 2015 22:41

Ja idag är det 1 September å bara 6 dagar kvar till jag fyller år : ) fyller den 7 ,
Ska ha kalas på söndag har bakat en del tänkte bjuda på choklad mufins, blåbärs mufins, rån och choklad bollar å tårta .och på Måndag (min födelsedag )ska en kompis och hennes familj fira mig ,undrar vad dom planerar är så spännande .
Idag så har jag städat och tvättat å möblerat om lite i vardagsrummet, blev jätte nöjd : )
Sen så har jag bara tagit det lugnt å kolla på tv just nu kollar jag på " Bride by design "
Är så himla fina brudklänningar
Imorgon har jag ett möte inplanerat och mera städning å bakning på chemat, katterna har bara sovit idag nästan dom fick gå ut en sväng på balkongen och äta lite gräs mm,kan inte vara på balkongen just nu har fått rensa lite för har renovering på mitt hus å då ska dom måla balkongen osv dom skulle kommit i Måndags men dom dök inte upp lika idag , får se om dom kommer imorgon eller inte , måste ställa klockan på strax före klockan 7 för det stod på pappret att dom skulle komma vid den tiden.
Har vaknat till då men somnade om när dom inte kom så hoppas att dom kommer imorgon så jag får det gjort .
Är så glad att jag har mina pälsklingar <3 <3
Vad skulle jag göra utan dom mina solstrålar dom betyder allt för mig.

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards