Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under maj 2016

Av sandra lindskog - 3 maj 2016 00:21

Ja helgen spenderas i Rengsjö kom hem på Söndag eftermiddag,har kollat på Lets Danse och grillat mm å sen på Söndagen så fick jag träffa alla mina 3 sötnosar som jag är Faster och Moster till <3 <3 <3 har längtat efter dom såå mycket.
Sen på kvällen så kollade jag på Springfloden och myste med mina pälskligar <3 <3 Sen så har jag bara tagit det lugnt har ont i foten (den opererade)och är mer svullen än tidigare men är för att jag kanske har belastat foten för mycket pressar mig för mycket men vill gå utan kryckorna men får nog ta och lyssna på kroppen så får ha tålamod och inte belasta så mycket nu tills svullnaden gått ner .
Har idag varit till Lidl sen till kiosken och köpte lite godis och en tidning sen till mitt hemliga ställe där det finns jätte mycket vitsippor och det är så skönt att vara där och rensa tankarna lite.
Blev helt slut i kroppen efter den här dagen har hoppat runt för mycket och fick jätte ont i båda fötterna men jag får skylla mig själv som pressar mig för hårt men man lär sig av sina misstag,sen så har jag badat och kollat på tv å bara tagit det lugnt och skönt.
Älskar värmen som kommer nu kan släppa ut mina pälskligar på balkongen och kan sitta där ute å mysa och göra fint där ute på balkongen mm
Nej nu så ska jag ta och sova ,får se hur det går då jag har svårt för att somna men ska ge det ett försök iallafall.

GODNATT

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards