Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 13 november 2016

Av sandra lindskog - 13 november 2016 23:07

I helgen så var jag hemma på Fredagen städning och mys med katterna å Idol och fotboll blev det då.

Sen igår(Lördag)så åkte jag hem till Rengsjö och jag åker hem tidigt imorgon,på Lördagen så blev det go mat och spela monopol med min minsta lilla syster och idag är det Fars dag och vi firade pappa med extra god frukost och paket sen senare på eftermiddagen kom alla syskon,syskonbarn och respektive å fikade,var roligt att alla syskon var samlade sen efter fikat så gick vi till stenbacken och åkte madrass mm gick jätte fort å jag började ända uppifrån.
Nu sitter vi å kollar på "Beck - Gunvald" har sätt den några gånger men dom är
så bra så kollar igen.

Med fötterna går det bra är sååå nöjd med resultatet,får lite ont i höger foten ibland men det är inget som jag tänker på och det ända som är jobbigt är att mina sulor inte passar i mina ortopedtekniska skor så ska till Gävle å fixa dom den 23 ,hoppas det funkar den här gången så jag slipper få blåsor.....

Fars dags frukosten till Pappa <3

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2016 >>>

-

-


Skapa flashcards