Amore Vincit Omnia

Direktlänk till inlägg 25 februari 2017

- Helgen och Melodifestivalen

Av sandra lindskog - 25 februari 2017 23:59

Ja i helgen hitils så var jag igår till en av mina bästa kompisar och hade tjej kväll med henne och en utav hennes barn ,vi hade jätte mysigt kollade på "Trolls " och "Monster high " åt tacos och massa godis och chips mm å hade jätte mysigt sen senare på kvällen kollade vi på "Greyes anatomi"(stava) och pratade ,
var precis vad jag behövde.
Sen idag åkte jag till Rengsjö och ska sova där till imorgon har varit ute i det fina vädret ,hälsat på en snabbis hos Mormor och Harry sen iväg med in till stan en sväng och nu på kvällen så har vi ätit tacos och kollat på "Melodifestivalen" å haft mysigt var många bra låtar med ikväll mina favoriter gick vidare till Globen "Jon Henrik Fjällgren och Aninia " och "Wiktoria" tror båda har stor chans att vinna allt.
Imorgon när jag kommer hem så ska jag städa lite och leka med mina pälsbollar <3 <3 saknar dom sååå otroligt mycket när jag är borta.
Sen så ska jag ut och fotografera lite om det är soligt och sen äta räkmacka och ha Söndags mys framför tvn hela kvällen känner att jag behöver det .
Nej nu ska jag läsa lite bloggar och kolla på "Glamour" som jag missade i går.

GODNATT

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra lindskog - 1 november 2023 00:10


Av sandra lindskog - 23 oktober 2023 16:59


;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards