Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 16 mars 2017

Av sandra lindskog - 16 mars 2017 23:49

Ja förra helgen så var jag i Rengsjö kollade på finalen av Melodifestivalen,Robin Bengtsson vann tycker låten var bra men hade hoppats på att Jon Henrik Fjällgren och Aninia skulle vinna den låten är sååå otroligt bra får rysningar i hela kroppen när jag hör den låten.
Sen så har jag varit ute i fin vädret och min minsta lilla syster fortfarande mig lite blev jätte fina bilder å hon fixade även mitt hår och smink som blev såå snyggt ,har byggt ett katthus med som jag ska ha ute på balkongen så katterna kan vara där om det blir för varmt och dom behöver skugga ,ska visa er bilder vid tillfälle.
På Söndagen så var jag bjuden till Sandra på ljusparty å säger bara gud vad alla ljus lukta gott skulle vilja ha alla men har inte råd just nu men vi hade jätte trevligt vart ganska många och hon bjöd även på go fika.
Den här veckan så har jag varit på ett möte ,tvättat,städat och myst med katterna <3 <3 annars så har jag varit helt slut i kroppen har ingen ork att göra saker och är så trött mm ,träffat min Arbetsterapeut och min sjukgymnast,cyklat lite och kollat på tv.....
Har även träffat mitt minsta lilla <3 i dag blev ju Faster för 2 gången förra veckan han var sååå himla söt nu h
har jag 4 <3 <3 <3 <3 .....
I morgon blir det stor handling som gäller och mys framför tv n å äta lite gott å kolla på "Lets Danse "och mysa med mina pälsbollar <3 <3.
Nej nu så ska jag ta och försöka sova lite om.jag kan somna men det tror jag nog att ska funka GodNatt

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards