Amore Vincit Omnia

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2017

- Nisse <3 Max <3

Av sandra lindskog - 16 augusti 2017 13:14

 
 
Ingen bild

Bo Hofvander

16 augusti 2017 14:30

Jag älskar också katter! Har nu min fjärde katt som snart är 13 år, kolsvart och hon och de andra har jag låtit vara innekatter och de har bara mått bra av det. Jag låter dem följa med mig ut på promenad men då i koppel eller sele och de går som om det vore dresserade hundar, alltså mer eller mindre "fot". Folk undrar hur jag fått dem att göra det, men det har bara hänt av sig själv.
Om bara alla hade kunnat uppskatta sina katter på samma sätt och inte bara släppa ut dem vind för våg när de själva ska på jobb eller lämna hemmet.
Ibland hör jag dem ropa på sina hussar och mattar, för då har de blivit bortglömda ute. har därför vid några tillfällen förbarmat mig över dessa bortglömda katter och det har aldrig varit några problem.
Som äldre numera är att ha katt det lättaste man kan tänka sig, därför en katt sköter sig själv om man bara ser till att den har rent och snyggt i sin låda och har färsk mat och rent kallt vatten. Sedan sköter den sig själv.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra lindskog - 1 november 2023 00:10


Av sandra lindskog - 23 oktober 2023 16:59


;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards