Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under september 2017

Av sandra lindskog - 12 september 2017 18:35

Ja idag har jag varit trött och pigg på samma gång det går upp och ner hela tiden men det funkar,
Har varit och hälsat på en på min gamla skola tänk att det var 7 år sedan jag tog studenten tiden går så fort .
Var roligt att träffa henne och fick en stor kram saknar alla så mycket ,har varit på Lidl en sväng med och köppt choklad och lite godis det behöver jag idag har en sådan dag idag .
Har bara tagit det lugnt och skönt och pysslat lite å myst med mina katter <3 <3 sen så ska jag bada skumbad och kolla på " Svenska Hollywoodfruar" å äta godis å
mysa mm.
Nu ska jag ta och fotografera lite naturbilder och gå en promenad till mitt
ställe där jag kan andas och vara så som jag är ......

Av sandra lindskog - 12 september 2017 18:26

Dom här 2 är helt underbara vad skulle jag göra utan dom ? Dom finns alltid där när jag behöver dom och dom vet precis allt dom skvallrar inte,får pussar och sååå otroligt mycket kärlek från dom och av mig får dom så mycket kärlek som det finns och blir över dom är mitt liv min trygghet mina solstrålar mitt allt mina 2 <3 <3 .
Nisse <3 och Max <3 ni är det värdefullaste som jag har tack för att ni finns och gör mitt liv meningsfullt <3 <3

Av sandra lindskog - 12 september 2017 16:25

Av sandra lindskog - 11 september 2017 17:07
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av sandra lindskog - 7 september 2017 21:27

Har haft en underbar födelsedag,Tusen tusen tack för alla fina presenter mm <3 <3

Av sandra lindskog - 5 september 2017 23:19

Ja hade tänkt baka massa gott tills jag fyller år men pgv min järnbrist så är jag jätte trött och har ingen ork alls och är extra trött nu när jag har mensen också .
Allt känns tungt att göra och får hjärtklappning för minsta lilla som jag gör har jämt bakat och fixat varje år men nu har jag helt tappat orken den finns inte fast min hjärna vill men kroppen
orkar inte känner mig så besviken på mig själv jag orkar inte är så jobbigt och jag blir så arg på mig själv .
När får jag min ork tillbaka ???

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2017 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards