Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 18 november 2017

Av sandra lindskog - 18 november 2017 23:50

Ja ingår så blev det stor handling och det behövdes verkligen,var på "Karlsson" "Dollar" "Rusta "Biltema" "Lidl" och "Willys" är såå himla mysigt att gå runt och kolla i alla affärer nu när det snart är jul ,alla fina julsaker mm .
Under handlingen blev det så klart ett stopp på "Biltema" å äta korv med bröd å läsk efter handlingen så blev det en helg i Rengsjö kollat på "Idol" och ätit god mat ,pysslat,hälsat på min storebror och hans familj .
Nu ska jag sova snart för får skjuts av min minsta lille bror hem då han ändå ska åka den vägen så blir hem och fortsätta att sova och mysa med mina underbara pälsbollar <3 <3 saknar dom så fruktansvärt mycket är jobbigt att vara borta från dom <3 <3.
Imorgon ska jag storstäda hela lägenheten och sätta upp min nya ljusslinga som jag
ska ha ute på balkongen kommer bli så fint och mysigt, har redan tagit fram adventsljusstakarna och lite annat längtar till julen så mycket......
Nej nu ska jag ta och sova lite God Natt kramar

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards