Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under december 2017

Av sandra lindskog - 20 december 2017 14:49

Ja idag är det bara 4 dagar kvar till julafton kommer bli såå mysigt och jag har redan
fått min julklapp känns det som önskade mig bara 1 sak och det är att jag vill ha en vit jul och det får jag.
Har precis slängt in 2 maskinen med tvätt och nu ska jag kolla på film medans dom blir klara och mysa lite med mina <3 <3 Ska på Lidl en sväng med och sen städa lite när jag kommer hem ska äta fiskpinnar i Hamburgebröd med lite sallad till .
Ikväll ska jag kolla på "Bonde söker fru" och bara inte göra någonting imorgon väntar ett besök och och lite städning och på Fredag fixa det sista tills jag ska åka till Rengsjö över julen ,på dan före jul så blir det att träffa min äldsta lilla syster och hennes familj och på kvällen blir det att åka till min storebror och hans familj på uppesittarkvällen å sen är det julafton som kommer vara hos Mormor mm sen dagen efter blir det julmat i Rengsjö .
Kommer sakna mina katter sååå mycket dom ska få sina julklappar på Fredag mina underbara pälsbollar älskar dom sååå fruktansvärt mycket <3 <3 mina solstrålar mitt allt.......

Av sandra lindskog - 18 december 2017 16:30

Ja idag så var min minsta lillebror jätte snäll och skjutsade runt mig på alla affärer så nu är alla julklapparna och bingolotten å kläderna klara till julafton .
Är såå skönt att ha det gjort så nu är
jag helt slut i hela kroppen och jätte trött ,nu blir det att slå in lite julklappar och lyssna på julmusik å gosa med mina underbara pälsbollar <3 <3 till dom klippte jag en jätte fin å gosig bädd ,3 leksaker och lyxmat dom ska bli bortskämda dom mina 2 <3 <3
Ska kolla på tv å tända lite ljus senare ikväll .
Nej nu ska jag ta och äta lite mat......

Av sandra lindskog - 15 december 2017 21:39

Av sandra lindskog - 12 december 2017 14:35

Av sandra lindskog - 11 december 2017 00:59
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av sandra lindskog - 11 december 2017 00:00

När andra ljuset brinner vi juleklapparna syr
och vi bakar kakor och har ett fasligt styr

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2017 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards