Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under oktober 2010

PUB

Av sandra lindskog - 8 oktober 2010 12:36

Har nyss kommit hem efter att varit på pub och haft möte där,gick ganska bra men var  nervös.Tur att Camilla var med,börjar där på Måndag kl.9.00,känns ganska bra,men vet inte vad vi ska göra då,men det är sådant jag

får se,känner mig nervös och vet inte om jag klarar av det.........................,får se hur det går med andra ord.

Kommer gå från måndag till torsdag 3 timmar per dag,är så nervös så att hjärtat slår dubbla slag,är jobbigt att vara en grupp och träffa nya personer och jag som inte klarar av det,så vet inte hur det kommer att gå och jag som är van att sova till 11.30......,vi får se hur det kommer att gå.

Men som sagt är nervös.


Efter mötet idag så skussade min kurator mig till stationen så köppte ett 30 dagars kort,sen blev det en snabbis på Gliss där jag köppte en lila näspersing,och sedan blev det en tur till Daichman där jag köppte ett par höst/vinter skor som var supersnygga bilder kommer upp senare ikväll.


Nej nu blir det att plasta in sockerkakan som mamma bakat och sedan maila hon på pub och fråga vad vi ska göra på Måndag.


Ha en bra Fredag...

Av sandra lindskog - 7 oktober 2010 14:16

Min dag har varit upp och ner hitils,började med att jag sov till 12.30 åt frukost och nu har jag nyss kollat på Dansfeber och Sunes Sommar.Känner

att huvudvärken och ångesten kommer smygande(inte roligt)gårdagen var värre.

Snart ska jag kolla efter ett recept som jag fick av min kurator och sedan blir det att pyssla med syrran när hon kommer hem från skolan mm.

Ikväll blir det att kolla på Halv 8 hos mig,Robbinson och Lycksfällan.


Imorgon blir det att kliva upp vid 8.30 fixa mig iordning och äta frukost för att sedan ta 100 an som går 9.20 och åka in till Bollnäs för att ha möte på PUB med min kurator,min handläggare från soc och hon som håller i PUB.

Hoppas det går bra,är så nervös tänk om jag får en panikatack..................


Nej,nu blir det att kolla lite bloggar och sådant.

Av sandra lindskog - 6 oktober 2010 18:40

Har varit till lägenheten en snabbis med Nisse idag,kollade igenom reklamen,lyssnade på radio och skruvade ihop klöspelaren till honom

och den ´var uppskattad verkligen,tur det hihihi.

Snart blir det att kolla på Halv 8 hos mig och sedan Arga snickaren och

Greys and anyony(Stava).

Är trött idag,beror nog på medicinen,så blir väll sängen efter det tror jag,

imorgon ska det regna hela dagen så då blir det nog att baka om jag

får för mamma och sen blir det nog att kolla på tv och gosa med Nisse.


Ha en bra kväll...

Av sandra lindskog - 5 oktober 2010 22:21

        


Nu blir det att kolla på 112 på liv och död och sedan sängen


GodNatt

Av sandra lindskog - 4 oktober 2010 21:53

GodNatt

<3

Av sandra lindskog - 4 oktober 2010 19:15


Världens finaste låt

Av sandra lindskog - 3 oktober 2010 16:38

 

Hämtade min kattunge idag<3 

Av sandra lindskog - 2 oktober 2010 22:25

GodNatt

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards