Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 5 november 2010

Av sandra lindskog - 5 november 2010 15:10

        

Av sandra lindskog - 5 november 2010 14:51

Har inte gjort så mycket idag,känner mig helt konstig i hela kroppen.Gårdagen var inte så bra,hände en del saker och sen fick jag veta att pappa var på Akuten,han hade ramlat ner från en stege på jobbet´och tagit imot sig med höger foten och som tur var var foten inte bruten,så det är bara en stukning.Han får hoppa på kryckor någon vecka eller några

dagar.Imorgon blir det att åka in till Bollnäs och köpa busskort och kolla runt lite på stan och Dollar.Och på Söndag blir det att åka till lägenheten och städa hela den mm,såver där till Måndag för då får jag besök av min kurator,får se om jag bakar något mera fikabröd,men det är sådant som visar sig.Ikväll blir det idolmys med Nisse<3.


Ha en bra dag alla!!!

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards