Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 10 november 2010

Av sandra lindskog - 10 november 2010 20:18

         




Mysiga och bra jullåtar



Av sandra lindskog - 10 november 2010 20:09

Torsdag - åka till lägenheten med Nisse<3

Fredag - åka in till stan och handla med mamma

Lördag - Majas cafe,fika+kolla runt lite med familjen

Söndag - åka till lägenheten med Nisse<3+fira fars dag

 

Måndag - Vuxenpsyk

Tisdag - inget planerat

Onsdag - träffa psykologen

Torsdag - uträtta lite ärenden

Fredag - inget planerat

Lördag - inget planerat

Söndag - inget planerat



Av sandra lindskog - 10 november 2010 19:54

Förlåt för dålig updatering,men andra saker har kommit ivägen,men lovar att bli bättre.

Idag eller igår var det snöstorm(idag med)men nu räcker det med snö,vill ha 37 g varmt och sol.Imorgon blir det att åka till lägenheten med Nisse<3,han får prova sin nya bur:  ).

Funderar på att baka choklad mufins imorgon,men får se,ska iallafall ta ett bad eftersom att jag har gratis varmvatten ska nog leka och gosa med Nisse också.En del bilder som jag knäppte idag kommer upp i moron så håll utkik+en ny design(vinterdesign).


Hoppas ni har haft en bättre dag än mig iallafall!!!

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards