Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 21 december 2010

Av sandra lindskog - 21 december 2010 23:09

Ja idag är det tisdag och snart julafton(gud vad fort det går)har julpyntat och städat  lite gran bara en matta som fatas,annars så har jag inte gjort så mycket,kollat

på Skärgårdsdoktorn såsong 1,och jag älskar den serirn.

Har inte mått så bra ikväll,mycket som snurrar runt,aldeles för mycket...


sitter och kollar på criminale minds just nu,måste få i mig något med socker för jag känner mig lite konstig i huvudet.


imorgon blir jag själv hemma med katterna och då ska jag fortsätta se på Skärgårdsdoktorn och bara ta det lugnt och skönt.


GodNatt alla!!!!!

Av sandra lindskog - 21 december 2010 12:27

Tisdag - julpynta

Onsdag - inget planerat

Torsdag - spela Bingolottos uppesittarkväll,dricka glögg mm

Fredag - julafton,kolla på kalle anka och hans vänner,åka till mormor och Harry

Lördag - äta julmatt här i Rengsjö

Söndag - inget planerat

Av sandra lindskog - 21 december 2010 12:18

  


Ska snart ta och kolla på 2 avsnitt av Julkalendern,Hotell gyllene knoren.

Vet inte vad jag ska tycka om den men den går att kolla på iallafall,sen blir det att hjälpa till

att julpynta lite här hemma och gosa och leka med Nisse.

Nu är det bara 3 dagar kvar till Julafton,gud vad fort det går alltså.

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards