Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 12 december 2011

Av sandra lindskog - 12 december 2011 21:23

 


Håller på att göra en avfärgning av håret(ingen vill se hur jag ser ut just nu)HiHiHiHi,Imorgon kommer jag att

färga den färgen jag ska ha men tänker inte avslöja något nu,

utan bilder kommer imorgon:  P ,


Har haft fullt upp hela dagen,kom hem från Rengsjö vid 10.40 sen har jag duchat,varit till Heden,Apoteket,Stan(köppte hårfärg,fjädrar till öronen,en svart/glittrig ros som jag ska ha i håret på Julafton och ett par vinterskor).

Sen har jag haft besök och gosat med Nisse   lite,och nu gör jag avfärgning.


Imorgon blir det Eriks Hjälpen och lite mathandling och sen Hc och sen hem och färga håret.Sen får vi

se vad dagen har att erbjuda.....


Nu blir det att kolla på Tjuvarnas Jul och en film och mys med my darling.



GODNATT!

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards