Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 26 december 2011

Av sandra lindskog - 26 december 2011 21:34

I Can Smile,But You Have No Idea How I Feel Inside

Av sandra lindskog - 26 december 2011 21:05

Ja idag var jag ner på mellandagsrean på stan,fyndade

- 1 tröja

-  3 svarta skålar(vispskålar)

-  1 grytlapp

-  1 väska

-   Celine Dion parfym+body lotion(stava)

-  2 bh ar

-  2 par trosor


köppte även lite mat på hemvägen.Ska snart bada och tända ljus och läsa aftonbladet.

Men först kommer en lista på det som jag fick i Julklapp.


- parfym

- ring

- örhängen

- resturangbesök

- biobiljetter

- bricka

- 2 julhandukar

- plattång

- våfelhjärn

- lepsyl,duchkräm,body lotion

- vetevärmare

- ljuslukta

- matta

- skal till mobilen(kommer få i januari)

- kruka

- hjärt skål

- ängel

- glittrig tvålpump med tvål i

- jätte fin påse med doftljus i

- glöggmuggar


Det var nog allt,har säkert glömt något.Nisse fick ett halsband,en råtta och en glittrig boll och

en annan boll och julmat:  ).....


Har haft en jätte bra jul och jag och Nisse tackar för alla Julklappar,nu blir det film och mys med glass och

pizza och Nisse   imorgon väntas besök och sen Hc,måste ringa Soc med och skälla ut dom över mina pengar,

sen får vi se vad dagen har att erbjuda.

Bilder från Julen kommer så fort jag får tid över.Ni får ha det så bra,många KRAMAR

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards