Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 6 oktober 2015

Av sandra lindskog - 6 oktober 2015 20:43

Mina underbara pälsklingar kan inte beskriva i ord hur mycket dom betyder för mig <3 <3

Av sandra lindskog - 6 oktober 2015 01:15

Ja i Fredags så spenderade jag eftermiddagen och kvällen hos Sandra och hennes familj och Maria å hennes son.
Blev bjuden på go mat mm.
Vi gick till Ica och sen kollade vi på en jätte bra film å åt godis och chips mm,riktigt mysigt hade vi.
Sen i Lördags så tog jag bara det lugnt å myste med katterna < 3 < 3. även söndagen var ute och gått under helgen med var kalt men det var skönt, ska nog göra om det snart.
Idag har jag bakat gaffel kakor men dom blev inte så bra så ska göra nya imorgon, har städat och fixat lite med (bilder kommer senare ).
Älskar mina pälsklingar så otroligt mycket my Love ,vad vore jag utan dom mina solstrålar mina pälsbollar < 3 < 3.
Ligger i sängen och kan inte sova. Max ligger på sin sida av sängen och sover och Nisse ligger högst upp på klösträdet och sover.
Imorgon ska jag handla lite och sen tvätta å på kvällen blir det att titta på Glamor, Svenska Hollywoodfruar, Dessertmästarna, unga föräldrar och The Batshular (stava )
,ska kolla på väldigt mycket allt verkar vara på samma dag verkar det som.
Nej nu ska jag ta och sova lite, hörs imorgon God Natt. . . .

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

-

-


Skapa flashcards