Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 15 oktober 2015

Av sandra lindskog - 15 oktober 2015 18:02

Ja idag har jag uträttat lite ärenden och sen blev det en sväng på stan och kolla lite på födelsedags presenter och julklappar, så nu vet jag lite vad jag ska köpa osv .
Ska snart städa och dona lite och kolla på lite tv,helgen spenderar jag i Rengsjö ska äta go mat och kolla på " Idol " mm.
Nisse är så gosig just nu han jamar och kurrar och vill ligga under filten i mitt knä, får pussar mm han är helt underbar min lilla Nisse Darling <3.
Max är också gosig nu min fluffiga lilla älskling han har börjat krafsa och vill under filtarna han med min bus Max <3.
Mina katter är underbara mina pälsklingar mina solstrålar.
Altså mina katter betyder allt för mig dom finns alltid där och dom älskar mig precis som jag är ,dom är helt underbara mina solstrålar mitt allt.
Imorgon innan jag åker till Rengsjö så ska jag passa på att mysa lite med mina <3 <3
Och ge dom lite god mat får se om det blir anka eller oxkött eller tonfisk.
Mår ganska bra är lite trött och irriterad men vet varför nog om det så var jag till Hälsosentralen och visade mina bruna fläckar det började med en stor sen kom det många och starka osv har varit rädd att det varit något men dom sa att det troligtvis en infektion eller svampinfektion så det var inget att oroa sig för, fick en salva som jag skulle smörja på i någon vecka och sedan skulle fläckarna försvinna. Hoppas att dom gör det för det är så irriterande att ha dom där.
Måste tipsa om en bra serie som heter "Modus" den är den bästa serien som finns å går på tv 4 på Onsdagar kl.21.00 är många skådespelare som man känner igen bland annat han som spelar komesarie Kurt Wallander, sen kan jag tipsa om en till serie som heter " Unga Föräldrar " den går på tv 4 play på Tisdagar och Torsdagar kl.00.01 men går å se den dagarna efter med.
Nu på dagarna har jag börjat kolla på Johan Falk, Irene Huss och lite andra serier har sett dom filmerna förut men dom är sååå bra .
Favoriterna är Kodnamn Lisa , Natt rond och många flera.
Annars om dagarna så gör jag inte så mycket ska till Gävle med foten den 26 och är lite nervös men det går nog bra, sen efter blir det shopping i Valbo längtar jätte mycket får se om jag hittar några fynd å lite julklappar.
Nu ska jag fixa lite å mysa med mina pälsklingar <3 <3 och kolla på " Glamor " det är också en jätte bra serie som går må - fre. Kl.17.55 på 7 an .

Ha det så bra alla bloggläsare kram. . . .

Av sandra lindskog - 15 oktober 2015 12:57
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

-

-


Skapa flashcards