Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 24 juli 2023

Av sandra lindskog - 24 juli 2023 23:14

Hej på er i helgen var jag till Mamma och Pappa vi åt god mat var till skogen och plockade hallon sen fick vi besök av några syskon och deras familjer och Mormor och Harry så det var mysigt kollade på deckare också en jätte mysig helg med andra ord,när jag kom hem blev det mys med katterna <3 <3 och kolla på tv mm.
Idag har jag varit på stan och jag fyndade lite underkläder, hårfärg och nagellack och sen blev det att handla mat mm,imorgon ska jag till Röda korset en sväng och sen till pressbyrån och sen handla lite till och sen ska jag färga håret och ha lite spa och kolla på Allsång på Skansen som jag älskar och på Onsdag ska jag tvätta och på Torsdag ska jag äntligen till Nygården igen efter semestern och semester stängt och på Fredag ska jag åka till Sandviken och hälsa på min minsta lillasyster och hennes familj ska sova över där mm kommer bli mysigt och på Söndag blir det bara att ta det lugnt .
Sen på Måndagen är det grillnatta och jag längtar såå mycket sen får vi se vad resten utav veckan ser ut.

Nu ska jag sova med mina katter <3 <3 ni får ha det så bra så hörs vi,god natt och sov så gott.....

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2023 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards