Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 26 juli 2023

Av sandra lindskog - 26 juli 2023 17:26

Hej på er alla idag är jag trött blir jämt det vid den här tiden hade ett möte på morgonen och sen hem och vila lite sen kom Mamma och Pappa på besök och vi fikade mm och dom kom med min solros ,efter det så har jag tvättat och städat lite och myst med mina sötnosar <3 <3.
Om en stund ska jag ta och färga håret och ha ansiktsmask och ducha behöver verkligen ha lite spa .
Imorgon ska jag till Nygården en sväng har saknat att gå dit har varit borta i 3 veckor har haft semester och dom har haft stängt och sen får jag se vad jag hittar på kanske en sväng på stan eller ut till Långnäs har inte varit där någonting i sommar är så fint där perfekt badställe mm .
Älskar mina katter så mycket dom betyder allt för mig ,Max vill ha mat tidigt på morgonen och är överallt och lite till biter på sladdar och slickar på dom och hoppar upp på mig och på sängbordet han ger sig inte han vill ha mat är väldigt jobbigt har ni några tipps på vad jag kan göra för att han ska sluta med det han gör ,eller att det blir bättre ? .
Ni får ha det så bra så hörs vi .....

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2023 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards