Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under maj 2015

Av sandra lindskog - 19 maj 2015 14:21

Älskar den här serien, ska kolla på några avsnitt innan Amanda kommer : )

Av sandra lindskog - 18 maj 2015 17:21

Ja som rubriken lyder så har jag haft fullt upp idag, varit till hälsosentralen å sen stor handlat var på Just, Dollar,Karlsson,Lidl och Willys helt slut i kroppen var jag efter kan jag säga.

Imorgon så ska jag kolla på en Konfirmations pressent åt min minsta lilla syster som konfirmeras på Söndag sen när jag kommer hem så ska jag tvätta 16.00 till 19.00 måste tvätta har ganska mycket som ligger i tvätt korgen.

I helgen blir det som sagt konfirmation och då kommer farmor och farfar upp.Var jätte länge sedan man träffade dom så det blir roligt.

Mina pälsklingar är så underbara dom är så matte sjuk nu dom följer med mig vart jag än går mina solstrålar vad skulle jag göra utan dom <3 <3

I kväll blir det att ta det lugnt och mysa med mina pälsklingar och kolla på " Glamor" "16 and pregnant " och någon film eller fortsätta kolla på "Dr Queen " .

Ni får ha det så bra mina kära blogg läsare får se när jag tittar in nästa gång kram

Av sandra lindskog - 12 maj 2015 01:05

"Det är aldrig för sent att få minnen för livet "

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards