Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 4 november 2015

Av sandra lindskog - 4 november 2015 20:38

Var ett tag sedan jag skrev något sist men ska bättra mig, har varit till Gävle i Måndags förra veckan och gjort ett nerv test på båda fötterna, var jätte nervös inför besöket men det gick hur bra som helst
Och efter så blev det lunch i Valbo och massa shopping, sen blev det en sväng på Ikea shoppa lite där med å dom har fått in julsaker är så mysigt längtar till julafton .
Sen så har det inte hänt så mycket väntar bara att få svar på testet, dom
Sa att det skulle dröja 2 veckor så förhoppningsvis så får jag veta nästa vecka, men är sååå nervös vill inte bli opererad igen det räcker med andra foten .
Ska snart kolla på " Modus " som är den bästa serien enligt mig, älskar den är bara 2 avsnitt kvar hoppas det kommer en till säsong, men ska kolla på den igen efter sista avsnittet för som sagt, jag älskar serien.
Å mina pälsklingar mår jätte bra mina solstrålar vad skulle jag göra utan dom, älskar dom så otroligt mycket <3 <3

Av sandra lindskog - 4 november 2015 20:27

Har kollat på den här filmen. Den var jätte bra : D

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards