Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 15 november 2015

Av sandra lindskog - 15 november 2015 01:36

Det har inte hänt så mycket dom senaste dagarna men det rullar på, men nästa vecka får jag förhoppningsvis höra något från han som opererat min fot om vad det blev för resultat av nervtestet ,är såå nervös för vad det visade är så jobbigt att bara gå hemma och vänta på svar. Tänker inte på annat än det men förhoppningsvis så ser det bra ut och vi kan planera inför nästa operation, är nervös inför den med men nu vet jag i det minsta detalj hur det kommer att gå till och vad som väntar och hur ont det kommer att göra, men den här gången vet jag hur jag ska hantera smärtan bättre och vad jag kan och inte kan göra.
Hoppas på att operationen blir nästa år vid ungefär samma tid som den förra ,ungefär runt den 15 Januari men foten måste bli bra först annars håller den inte när jag lägger all tygnd på den foten.
Katterna dom mår hur bra som helst, mina små pälsbollar Nisse tycker det är roligt att kolla i fönstret när dom håller på med renoveringen av mitt lägenhets hus,Nisse är min tok Nisse han är så gosig nu han lämnar inte matte å jag får många pussar av honom min go darling.
Max han älskar ostfralla och annat bröd ,han sitter å tiger tills han får någon bit min lilla knas boll.Men en sak som han gör som jag inte tycker om är att han biter på sladdriga så nu får jag droppa clementin saft runt och lägga clementin halvor där så att han inte går dit ,han jamar och pratar med mig hela dagarna min lilla älskling å på morgonen så lägger han sig på min bröstkorg och sover det är så mysigt det har han gjort ända sedan han var kattunge . Båda två kommer till mig på kvällen när jag ska sova och hoppar upp i sängen och ligger och sover antingen på mig eller på sidan å sover <3 <3.
Nisse han älskar joghurt han är som helt galen i det ,min tok Nisse jag älskar Nisse och Max över allt annat på hela jorden dom är mina solstrålar, mitt allt och min kärlek ,dom betyder allt för mig <3 <3.
Nästa vecka så måste jag tvätta har hur mycket som helst, sen ska jag på ett möte och sen så ska jag stor handla mm å baka lussekatter.Den här veckan är fullbokad med andra ord.
Nej nu säger jag God Natt och sov gott till alla mina blogg läsare. ....

Av sandra lindskog - 15 november 2015 01:02

Var inne på Nelly å jag bara säger gud vilka fina klänningar dom har och till bra priser med ,här är några som jag tycker är super fina .
Skulle kunna ha hur många klänningar som helst, jäg älskar klänningar. ....

Av sandra lindskog - 15 november 2015 00:39

Kollat på den här filmen den var läskig men jätte bra, rekommenderar den. ....

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards