Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 25 november 2015

Av sandra lindskog - 25 november 2015 00:01

I helgen så spännande jag helgen i Rengsjö, åt god mat och idol mys sen så gjorde jag lite pyssel.
2 ljuslyktor blev det och lite annat, sen på Söndagen så gjorde jag och min minsta lilla syster en efterätt som blev jätte god .
Sen så har jag fått svar från nervtestet och allt såg bra ut ,svullnad kunde orsaka bortdomnaden så jag är jätte glad att jag slipper göra en till operation. Nu kan jag förbereda mig inför operationen av andra foten ,känns jätte jobbigt att behöva gå igenom en till operation men allt är värt det till Slut ,å efter den här operationen så kan jag andas ut då är jag klar ,kommer bli så skönt att allt är klart .
Imorgon så ska jag tvätta och städa hade jag tänkt sen så ska jag leka och gosa med mina Pälsklingar < 3 < 3, dom 2 betyder såå otroligt mycket för mig kan inte beskriva min kärlek till dom i ord mattes <3 <3 .
I helgen så fyller min minsta lilla syster år så då blir det att fira henne sen får vi se vad helgen har att erbjuda.

Mina fina ljuslyktor som jag gjort

Efterätt -

Kladdkaka med maräng, blåbär och vit choklad

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards