Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 3 september 2022

Av sandra lindskog - 3 september 2022 00:09

Ja idag klev jag upp tidigt och var iväg på ett möte var lite jobbigt men det gick bra ändå sen blev det hem och packa för att åka till Mamma och Pappa Fredag till Lördag eftermiddag, sen ska jag hem och städa och fixa för på Söndag kommer mina 2 yngsta syskon och deras respektive och firar mig .
Fyller 33 år på Onsdag och då kan dom inte komma så då firar dom mig då istället och sen ska jag skriva matlista för 2 veckor och storhandla på Måndag och på Tisdag blir det städa och baka och på Onsdag blir det kalas.
Ska mysa mycket med Nisse och Max med mina pälsklingar <3 <3 ,med foten är det så där har ont nästan hela tiden och har inte hört något från dom än tar sådan lång tid ,jag vill ha svar nu och veta vad som kommer att hända,får nog ringa dit om dom inte hör av sig under nästa vecka .
Tur att jag har fotstödet så länge det hjälper lite ,nej nu ska jag kolla på en serie och sen sova ni får ha det så bra och trevlig helg på er alla.

God Natt och sov så gott.....

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2022 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards