Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 7 september 2022

Av sandra lindskog - 7 september 2022 23:39

Ja idag fyller jag år och det firades med att jag unnade mig Mc Donalds mat,såå gott var det.
Sen vid 18.00 kom mina gäster och vi fikade på tårta och fikabröd och jag fick såå fina presenter (tusen tack)sen så tog jag en lång duch och kollade på ett avsnitt av "Dr Quinn "la mig itid ikväll för jag har inte sovit så brs dom senaste nätterna vet inte varför, hopps det vänder snart för blir så trött på dagarna då istället.
Imorgon kommer Pappa och fikar och sen kommer en vänn och firar mig och sen tvätta och på Fredag ska jag till ett ställe och kolla, med en person sen åker jag till Rengsjö och firar Mamma som
fyller år sen får vi se vad som händer i helgen.
Nej nu ska jag äta lite vindruvor och kolla på någon serie om jag hittar någon bra och mysa med mina pälsklingar <3 <3.
Ni får ha en fortsatt trevlig natt.

GOD NATT OCH SOV SÅ GOTT.....

Min fina och supergoda tårta som jag gjorde tidigare idag.....

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2022 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards