Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 10 september 2022

Av sandra lindskog - 10 september 2022 21:02

Fick en fråga

Vem av katterna bestämmer ?

Svar:Det är lite olika men mest är det min lilla Max

Av sandra lindskog - 10 september 2022 20:56

Ja det har varit mycket födelsedagar nu ett tag ,är roligt att träffa alla och umgås mm och fika kan man inte få för mycket av.
Är hos Mamma och Pappa nu och blir där till s imorgon när jag kommer hem ska jag mysa med mina pälsklingar <3 <3 och sen blir det att duscha och kolla på tv.
På Måndag ska jag till Rusta en sväng och kolla lite har sett en del saker som jag ska köpa,påslakanset, färg mm och en kroppskudde behöver en kroppskudde som ska vara bra för att avlasta fötterna och höfterna och det känns som om man får en kram mm.
Sen under veckan ska jag ringa lite samtal och handla lite och städa,tvätta och laga mat har hittat ett nytt recept på kyckling gryta som jag ska göra ,nej nu ska jag ta och äta lite choklad och kolla klart på "Skärgårdsdoktorn" .

Ni får ha en fortsatt trevlig helg.....

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2022 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards