Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 9 juni 2023

Av sandra lindskog - 9 juni 2023 23:23

Ja min dag idag har varit upp och ner hade ett bra besök på morgonen sen tog jag en duch och gick till Lidl en sväng och handlade middag tills ikväll blev en cesarsallad den som Lidl har är såå god perfekt sommar mat,sen tog jag det lugnt för magen började krångla är så jobbigt med min mage just nu om det inte blir bättre måste jag ta upp det med min läkare mm.
Nu är jag hos Mamma och Pappa får se vad vi hittar på i helgen ska mysa med mina sötnosar också <3 <3 ska bli varmt från och med imorgon, äntligen kommer värmen och jag längtar tills man kan bada så jag kan använda min nya bikini som är såå fin kommer nog bli många dagar på stranden i sommar.
Ska fotografera lite i helgen tänkte jag älskar att fotta ,bilder kommer upp här sen önskar sommaren inte var så kort för jag älskar sommaren och alla fina blommor mm.
Nej nu ska jag sova ni får ha det så bra ,God natt och sov så gott.....

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2023 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards