Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 19 juni 2023

Av sandra lindskog - 19 juni 2023 22:51

Trötta pälsklingar <3 <3 hade jag förra veckan dom är så söta med deras olika sov stilar .

Av sandra lindskog - 19 juni 2023 22:48

Ja halva helgen var jag hos Mamma och Pappa vi hade det jätte mysigt och det var fint väder så vi var ute ganska mycket, fottade deras två katter och lite blommor som dom har i trädgården Mamma odlar allt möjligt och det är roligt att se när det växer och kan skörda det man sått.
Sen när jag kom hem så tog jag en duch och myste med mina pälsklingar <3 <3 och kollade på tv ,
Imorgon har jag ett besök inplanerat och sen ska jag handla lite som fattas sen blir det att ta det lugnt och mysa med Nisse och Max <3 <3 och uträtta ett ärende på eftermiddagen.
Brukar ta en duch varje kväll nu när det är sommar och varmt är så skönt ,på Onsdag ska jag tvätta och på Torsdag ska jag till Nygården och sen på Fredag åker jag till Mamma och Pappa och firar Midsommar mm katterna ska få någon god mat dom också <3 <3 .
Jag hoppas att ni alla får en riktigt bra och trevlig Midsommar ha det så bra tills vi hörs igen .

God natt och sov så gott.....

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2023 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards