Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 12 juni 2023

Av sandra lindskog - 12 juni 2023 20:07

Ja i helgen var jag hos Mamma och Pappa och vi fixade ute i trädgården mm och Pappa var snäll och hjälpte mig att laga cykeln sen kom min yngsta lillebror och hans familj och hälsade på .
Idag i värmen cyklade jag till Coop och Rusta på Rusta hittade jag kuddar till rea som jag tidigare kollat på ,gardinkappa, påslakan, strandväska ,shampoo och deodorant .
På Coop köpte jag svenska jordgubbar dom var jätte goda sen blev det hem och fixa lite och mysa med katterna <3 <3 ,sen på kvällen tog jag en cykel sväng och fotade lite och nu sitter jag i soffan och ska kolla på Dr Quinn innan jag ska sova blir en tidig kväll för mig eftersom jag är såå trött hela tiden är såå jobbig när jag inte vet vad det beror på .
Imorgon ska jag till stan och köpa en klänning som jag ska ha på midsommarafton om den finns kvar och det hoppas jag att den gör den är ju så fin älskar den här kommer en bild på den

Hoppas den finns kvar i storlek,sen imorgon ska jag också på pressbyrån och köpa biljetter till Nygården och till Mamma och Pappa så jag kan åka hem till helgen ni får ha det så bra i värmen så hörs vi när jag får en stund över och jag älskar min familj jätte mycket utan dom vore jag ingenting är så otroligt tacksam för dom <3.

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2023 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards