Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 13 juni 2023

Av sandra lindskog - 13 juni 2023 21:42

Som rubriken lyder så blev det en ändring på klänning till Midsommar var inne på Kappalh och där hittade jag en underbart fin klänning som satt perfekt och jag älskade den mer än den andra ,här kommer bild på den och på örhängen som jag hittade på Guldfynd som passar perfekt till klänningen

Ska ha sandaler till och en kofta och en krans i håret tänkte jag kommer bli så himla fint, var varmt idag med så köpte min favorit dricka som är "Mer hallon/svartavinbär "och en glass satt ute i solen och njöt .
Imorgon ska jag till blombilen och köpa blommor som fattas till balkongen det är svårt att välja för det finns såå mycket fina ,får se vad det blir sen ska jag till Lidl och handla lite och sen hem och tvätta och laga lite mat sen får vi se vad jag hittar på.
Tänk att snart så är det Midsommarafton kommer bli så mysigt hoppas vädret blir bra mm,nu ska jag ta och kolla runt lite på Facebook och Instagram innan jag ska sova ni får ha det så bra som ni kan så hörs vi när jag får tid .

Ps.kommer komma lite bilder när jag gör en liten fotografering på allt möjligt så håll utkik .....

God natt till er alla och sov så gott.

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2023 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards