Amore Vincit Omnia

Direktlänk till inlägg 23 juni 2023

- Midsommarafton 2023

Av sandra lindskog - 23 juni 2023 23:14

MiHar haft en underbar Midsommarafton Mamma var vi hemma hos Mamma och Pappa och åt sill och lax med färskpotatis till lunch sen tog vi med fika till Växbo kvarn ,jätte mysigt var det sen hem till dom igen och åt grillat och till efterrätt blev det jordgubbstårta och sen fem kamp och nu leker dom lite mera lekar .
Sen blir det godis och chips och mysa lite ,hur har eran Midsommar varit hittils ?
Nu ligger jag i soffan och vilar lite då magkatarren är jobbig men har fått en tablett mot illamående så då har jag den i nödfall .
Hoppas på en bättre kväll i morgon ska snart gå ut till dom andra och göra dom sällskap är så tacksam över att jag har en sådan stor familj älskar dom så mycket <3 .
Imorgon blir det att njuta i solen för det skulle bli varmt ska hjälpa till lite i trädgården kanske ,ni får ha en fortsatt trevlig midsommar kväll och dom säger att det här är den ljusaste dagen på hela året .....

Stor kram till er alla .....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra lindskog - 1 november 2023 00:10


Av sandra lindskog - 23 oktober 2023 16:59


;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2023 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards